Forum
Diverse akvarie relateret
Akvarieudstyr.dk
Hej,
Er der nogen, der har erfaringer med ovennævnte?
Jeg bestilte en vare d. 28.04., der var listet som ikke på lager ca. 20 dages leveringstid.
Har endnu ikke modtaget noget og der svares ikke på email henvendelser.
På forhånd tak
Jeg har handlet der en del både personligt og også i enkelte tilfælde bestilt ting hjem. Har ikke haft problemer. Jeg kører forbi dem flere gange om ugen, men har ikke lige været indenfor i deres butik det sidste par måneder.
Har du overvejet noget så gammeldags som et telefonopkald?
Hej Jan.
Jeg har kun handlet en enkelt gang med dem (på amager), og har intet at udsætte på dem, men hvis man slår virksomhedden op (på cvr.dk) så hedder den MiniZoo, jeg bliver altid lidt mistænkelig når man ikke hedder det samme på hjemmesiden som på cvr registret, men som sagt har jeg ikke noget at udsætte på dem.
Jeg fik faktisk et godt indtryk af dem inde i butikken, vi havde bestilt et akvarie via deres hjemmeside, som heller ikke var hjemme, vi blev ringet op efter 5 dage at det var klar til afhentning, så der passede det. Det er en "lille! butik med meget i, men sådan er det jo nogle gange.
Steen
#3 Hvis du kalder Link så havner du på Link
Hvis du finder virksomhedsnummeret på siden, så kan du også finde det på Link. Det er der da overhovedet ingen problemer i.
Prøv at se hvad der sker når du klikker: www.akvarieforretning.dk Link
Momsnummeret også kaldet virksomhedsnummer eller cvr nummer SKAL fremgå af web-shops, ellers lever web-shoppen ikke op til gældende dansk lov.
Nå mine links i #4 gik i mos, men her er de:
akvarieforretning.dk, akvarieforretningen.dk, hobbyforretningen.dk, akvarie-vest.dk, akvarievest.dk, akvariewest.dk, akvarie-west.dk, eheim.dk, fluval.dk, sera-foder.dk, og så er der vist et par stykker mere.
Hej Krølle.
Det var skam ikke ment som noget negativt, jeg syntes blot det er mærkeligt ikke at benytte det registret virksomhedsnavn på sin webside, håber du forstår hvad jeg mener. Og som jeg også skriver så har jeg selv handlet med dem og har intet dårligt at sige om dem!
Blot at jeg undre mig over at man ikke bruger det virksomhedsnavn som man nu en gang har valgt, og hvis du slår dem op så har de også nogle under cvr kan man se at de også har binavne til hver forretning, det er der intet forkert i.
Det var skam ikke ment som en negativ omtale eller noget andet, blot at det giver anledning til undren!
Steen
På forsiden har de sidste lagt noget op til 3/4-2012, så det går nok ikke så hurtigt i den biks desværre. tror godt du kan regne med at det kommer engang sidst på efteråret.
Netop for at undgå sådan tilfælde, så handler jeg kun vil tre af de større & bedre og dem mam kun har hørt godt om.
Ellers laver jeg en tråd før jeg bestiller, da der ingen grund til at løbe en risiko, når man har hørt om steder som Vardeakvariefisk.dk og så var der historien med ham fra Bording der endte op med at prøve at lave forsikrings svindel.
Har bare dårlige erfaringer med denne "butik"?
Bestilte nogen hammerslåede cryptocoryner, de var billige, men: De sendte dem sammen i stedet for i 2 pakker. Så for det første kom jeg til at betale både moms og fortoldning, hvilket gjorde dem mere end dobbelt så dyre. For det andet så var de 16 dage undervejs, så det var ildelugtende "suppe" når de kom frem! Har ALDRIG fået pakker, uanset fra hvor i verden, som var så længe undervejs. Det kostede mig ca. 700kr, for ingenting.
Så jeg kommer ALDRIG til at bestille noget der igen !
Må lige indskyde, for forståelsen, at jeg bor i Norge.
Mvh. Roland Dreinø
Har nu fået svar - varen skal sendes fra Polen, hvor den tilsyneladende stadig befinder sig
Burde komme i løbet af 10 dage, men jeg kan ikke garantere det iflg leverandøren
De tilbyder dog at slette min ordre - men det er jo ligesom heller ikke det jeg ledte efter.
Mere tålmodighed er påkrævet.
Jeg har lige fået en vare derfra, - det gik pænt hurtigt, ikke noget at klage over der
De tager gebyr på dankorthandel
Har du en mening, eller et godt råd?
For at tilføje en kommentar skal du være logget ind, du kan oprette en 100% gratis konto her, så kan du også se alle de andre fordele ved at logge ind.