Forum

Snik snak

Ang. billeder

#1 NDR 09:08 - 15.01.2012

| Til toppen af siden Til bunden af siden

Jeg har nogle problemer omkring billeder. Hvis jeg vil sætte billeder ind på min side, så skriver den, billede ikke gyldigt, for stort.

Så har jeg fundet ud af at billeder man sætter ind i en tråd automatisk bliver sat ind under mine billeder på profilen, og det er jo ikke sikkert at man ønsker det, da et billede i en tråd kan være en form for oplysende hvilket det var for mig i forbindelse med en tråd jeg startede omkring Pseudosphromenus dayi , hvor jeg ville vise fiskene frem, men billedet var dårligt og skulle selvfølgelig ikke ende på profilen. Hvordan sletter man? det skal så siges at de er forsvundet af sig selv pga. et problem på siden ved juletid...men så til en anden gang, hvordan sletter man billeder på profilen. mvh. NDR

#2 helene 12:26 - 15.01.2012

Jeg har lige prøvet at kigge på det, - det burde så vidt jeg ved være sådan at når du trykkede på rediger knappen under hvert billede, så skulle du vel få nogle muligheder for at redigere herunder slette. Det virker tilsyneladende ikke pt - jeg har skrevet en fejlrapportering på det.

#3 NDR 18:19 - 15.01.2012

ok....for det virker ikke her, og har så vidt jeg ved ikke virket i den tid jeg har været bruger. Havde for et år siden en masse billeder derinde, og mange af ringe kvalitet, så bad om at få dem slettet, da jeg ikke kunne selv.

Men jeg har da nogle få gode billeder, og de kunne jo lige så godt komme på istedet for.

#4 NDR 16:30 - 17.01.2012

Ved opload af billede skriver den

Fejl - filen er for stor, fejl 0

#5 NDR 09:52 - 29.01.2012

Alletiders...nu kan jeg så sætte billeder ind i billedegalleri....men nu kommmer de så på forsiden af min profil, og det var ikke meningen...samtidig kan jeg se at man stadigvæk ikke kan gå ind og slette dem hvis nu man f.eks kommer til at sætte et billede ind man ikke gider alligevel.............måske er det mig der ikke kan finde ud af systemet, så beklager jeg, men tror nu der er fejl

#6 NDR 22:48 - 15.03.2012

Jeg ved ikke om der et et problem kun på min profil, men hvis jeg vil gå ind og ændre i min profil...det kan jeg ikke...er der andre med samme problemer...mvh

#7 plesner 23:02 - 15.03.2012

#6: Der var et generelt problem med profiler for et par dage siden. Rasmus er vist klar over det og finder nok en løsning hurtigst muligt, men i dag tror jeg, at han har travlt med at holde fødselsdag.

#8 NDR 11:13 - 25.03.2012

Hvordan står det til ....Rasmus, er du kommet dig over fødselsdagen...smiler!

#9 NDR 22:48 - 30.05.2012

Vi venter stadigvæk på at Rasmus kommer sig oven på hans fødselsdag for kun 2 måneder siden...

Har du en mening, eller et godt råd?

For at tilføje en kommentar skal du være logget ind, du kan oprette en 100% gratis konto her, så kan du også se alle de andre fordele ved at logge ind.