Forum
Arrangementer
Forsinket julefrokost
Efterhånden er det en tradition med den jyske julefrokost i Poecilia Scandinavia . Også at den først først sted et stykke tid efter jul. I år bliver det lørdag den 4. februar - og du kan læse mere her:
Link
Alle er velkomne. Også selv om man ikke er medlem af Poecilia Scandinavia . Man kan stadig nå det!
Det er et sammenskudsgilde. Alle tager altså en ret mad med efter aftale i forbindelse med tilmeldingen, så vi undgår, at flere tager de samme retter med. Derudover betaler vi et lille beløb til værten, som så til gengæld sørger for brød og smør med mere. Det plejer at være voldsomt hyggeligt !!!
Ja, det er jo fint nok, men hvor er det henne i verden og hvad tid ??
4. februar kl. 13:00 i Hammel - og det plejer at være rigtig hyggeligt ;-)
Desværre kan jeg ikke selv deltage i år, men det gør det nok kun hyggeligere ;-)
Selv om fristen formelt er overstået, kan man stadig nå at komme med. Tilmelding - send PM til mig her på siden eller skriv i tråden på den tråd, der er linket til i mit første indlæg og herunder. Hvis du ikke er medlem, skal indlægget først godkendes - hvis det er en tilmelding skal jeg love, det nok bliver godkendt!
Linket er i øvrigt:
Har du en mening, eller et godt råd?
For at tilføje en kommentar skal du være logget ind, du kan oprette en 100% gratis konto her, så kan du også se alle de andre fordele ved at logge ind.