Forum
Arrangementer
Messe i vejle
Hej
Så er tilmeldingen startet til Akvamessen i Vejle, det foregår 3+4. Marts 2012, samme lokaler som 2011 - begge haller.
Kom og hør vores alle Rasmus Hurup Hansen holde foredrag om Go opstart af akvarie, og Aamund holde foredrag for Nørder :-)
Af Nyheder er der også , vi opstiller 20 akvarier (12L + 40L) Her kan man komme med sine fisk + Planter, og disse bliver bortauktioneret Lørdag. Hvor vi holder auktion i den ene hal.
Se meget meget mere Link - kig ind og se alle de udstillere der allerede har meldt deres ankomst.
Jeg regner også med at komme med en stand (og coryforum.dk selvfølgelig også), men der er lige et par ting som skal på plads først.
krydser fingre for at i kommer, i siger bare til :-)
Øv, ingen Vejlemesse til mig i år...skal på kursus på øen ugen før og ugen efter så der bliver ikke meget hul i programmet.
Jeg bor her i Vejle, og selvfølgelig glæder jegm ig til at deltage, dog stiller jeg ikke selv op, for jeg har "kun" hoppy-akvarier :)
Har lavet lidt banner, hvis nogen vil bruge dem er vi naturligvis meget taknemmelige
Vi har lavet en lille wannabeapp til smartphone - ikke så meget vedr. messen men mere vedr. vejle akvarieforening
Så har vi åbnet for tilmeldingen til auktionen
Vi stiller
40 x 12 L &
10 x 54 L op
Man kan komme med fisk/planter/rejer osv. fredag/lørdag, det bliver puttet i akvariet og solgt samlet, det koster kun 10% til køber og til sælger at få det på auktion. Der vil ikke være mindstepris på noget.
Auktionen starter Lørdag kl. 15:00, og forventes at tage max 2 timer, bagefter er der foredrag med Amund, og tilsidst er der mulighed for fællesspisning (se mere på
Link )
Der er allerede booket en del af de små, så det tegner rigtig godt.
for mere info send mail til auktion@vejleakva.dk.
Go weekend
her er lige en status over tilmeldte stande pt.
TILMELDTE STANDE:
Akvarieplanter.dk
Winsener Aquarienverein von 1996 e.V.(Tysk akvarieforening, sælger bl.a. cichlider)
Akvarie Klub Fyn (u)
Thomas knoerzer (p)
Poecilia Scandinavia (u)
Plantorama
Johnny Andersen (p)
Danish Show Guppy
Vejle Specialfoder
Akvarie West
Usb Akvarie Gødning
Unimati
Rejeshoppen.dk
Mallen.dk
Jan Jørgensen-Lemetri(p)
Tantes Have
Akvarieviden
Guppyklubben.dk
Fisker Kim - Fredericia Akva Hygge
Carsten Brandt & Carl Louring (p)
Århus Akvarieforening (u)
Ultra LED (sponsor)
(p) = privat stand
(u) = udstilling
Tilmeldte Auktionsakvarier:
Kjeld Buhl
Dennis Langvad
Heine Dupont
Johnny Jonassen
Det er stadig muligt at booke auktionsakvarier - det er ved at være sidste chance for en stand, vi er næsten fuld booket.
Så er tilmeldingen lukket - og vi må melde alt udsolgt til stande, det er jo rigtig herligt. Der er stadig mulighed for at komme med fisk, rejer, planter osv. som skal på auktion - send evt. en mail til auktion@vejleakva.dk hvis du er interesseret.
PROGRAM for weekenden :
Lørdag - Åbent 10:00-16:00:
kl. 15:00 - Auktion
kl. 17:00 - Foredrag - Amund, kom og hør en legende
kl. 19:00 - Fællesspisning Helstegt Pattegris, tilmelding nødvendig (kr. 100,-)
Søndag - Åbent 10:00-15:00
kl. 12:00 - Foredrag om opstart at akvarie - Rasmus Hurup Hansen (akvarieviden) + udstyr fra Tantes Have
Søndag kl. 13:00 er der endvidere generalforsamling for Dansk Akvarie Union
Foredragene koster ikke ekstra.
Hvis man ønsker at spise med Lørdag aften, send lige en tilmelding på information@vejleakva.dk - Alle er meget velkomne, det plejer at være rigtig hyggeligt.
se det nyeste vedr. messen på Link
Vi ses til messen
Har du en mening, eller et godt råd?
For at tilføje en kommentar skal du være logget ind, du kan oprette en 100% gratis konto her, så kan du også se alle de andre fordele ved at logge ind.