Forum

Arrangementer

Sommermøde i poecilia

#1 thues 12:30 - 25.07.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Traditionen tro holder Poecilia Scandinavia også i år et sommer- og hjemmemøde, hvor alle er meget velkomne. Både medlemmer og ikke-medlemmer er velkomne, og vi tager godt imod alle.

I år finder sted lørdag den 7. august klokken 13 hos Lillian Werliin, der bor i Thorsø. Man kan melde sig til hos hende indtil to dage før eller på den tråd, vi har om arrangementet på vores forum - altså på Poecilia Scandinavias forum. Alle bedes tage noget med – kager, frugt, slik eller andet – og meddele på forhånd, hvad de kommer med, så vi får variation til smagsløgene. Du kan følge med i vores forum, hvor du også kan melde dig til (indlæg fra ikke-medlemmer skal dog godkendes, men det bliver de selvfølgelig, så længe de er saglige og relevante): Link
Du kan også tilmelde dig til mig på mail: formand@poecilia.org

#2 MichaelW 16:29 - 26.07.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Jeg har tre pladser i bilen fra Aalborg, hvis nogen vil med. Der er garanti for hygge og fiskesnak! De foregående år har budt på masser af frugt og søde sager, en kold øl og rigtigt godt selskab. Sommetider er der også gratis fisk!

#3 thues 10:37 - 27.07.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Ligesom Michael tilbyder at tage med fra Aalborg, har jeg også et par pladser i min lille dyt, hvis nogle vil med vestfra - fra Salling/Skive og omegn....!

#4 thues 16:45 - 01.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Så er der kun knap en uge til :-)

#5 BoJensen 21:12 - 01.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Ja Thue og det er jo næsten i nabolaget, men jeg kan desværre ikke næste lørdag.. Ville ellers gerne.

#6 lillian53 22:59 - 01.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Jamen alle er rigtig velkommen og kvinder især!!!!!!

#7 Kirsten 23:20 - 01.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

SUK! Jeg skal til fødselsdags-/familiefest-tam-tam hele eftermiddagen... og noget af aftenen med :(

#8 lillian53 08:33 - 02.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Øv Kirsten, men måske en anden gang;)

#9 baboum 11:50 - 02.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Det kan være jeg kommer en tur forbi med min søn på armen

#10 thues 13:35 - 02.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Det vil da være fint, Søren..:-)

#11 thues 16:24 - 04.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Lige nu er vi otte tilmeldte og nogle, der måske kommer. Så vi bliver nok en snes stykker og sandsynligvis lidt flere. Og at vi får det hyggeligt, og at der bliver en masse fiskebytteri er helt sikkert. Det fremgår tydeligt af tråden i Poecilia Scandinavias eget forum!

#12 thues 18:33 - 04.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Jeg glemte lige: Der er stadig plads til flere, og tilmeldingsfristen er jo heller ikke udløbet :-)

#13 lillian53 11:55 - 05.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Der vil være hjemmebagte boller, rugbrød, pålæg og ost kl. 13.00 og resten af eftermiddagen bliver der serveret the, kaffe, chikolade, frugt og kage.

Nogen tager lidt øl og vin med, og så vil der blive byttet fisk og snakket nørdesnak. Det plejer at være utroligt hyggeligt. Glæder mig til at se alle.

#14 thues 14:17 - 05.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Det lyder lækkert, Lillian :-)

#15 thues 20:03 - 12.08.2010 | Til toppen af siden Til bunden af siden

Billeder m.m. fra begivenheden kan ses her (de nyeste indlæg): Link

Har du en mening, eller et godt råd?

For at tilføje en kommentar skal du være logget ind, du kan oprette en 100% gratis konto her, så kan du også se alle de andre fordele ved at logge ind.